Profese online 2009, 2(3):155-166 | DOI: 10.5507/pol.2009.014
v práci sme sa zamerali na problematiku identifikácie psychických problémov u detí na základných školách. Cieľom práce bolo identifikovať spektrum výskytu psychických problémov u detí na základných školách v ročníkoch 1. - 9. Spektrum výskytu psychických problémov bolo posudzované pomocou Conners Rating Parent Scale (CRPS)(Conners, 1972). Zistila sa početná prítomnosť psychických problémov u detí na základných školách v zastúpení od porúch s príjmom jedla, k úzkostným poruchám, hyperaktivity a problémom s učením.
Zveřejněno: červenec 2009 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.