Profese online 2009, 2(4):176-185 | DOI: 10.5507/pol.2009.017
Tato teoretická studie se zabývá kategorizací typů komunikace ve zdravotnictví jakožto jednou ze stěžejních složek marketingového C-mixu. Ten tvoří základ marketingové strategie daného zdravotnického zařízení, která je pro jeho fungování v tržním prostředí či v prostředí smíšené ekonomiky nezbytná. Jednotlivé kategorie komunikace v rámci zdravotnického zařízení je proto třeba charakterizovat, porozumět jejich významu a na základě tohoto je pak strategicky řídit.
Zveřejněno: říjen 2009 Zobrazit citaci
Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution 4.0 International License (CC BY 4.0), která umožňuje distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.